First day of summer



Bluzka - KLIK
Okulary - KLIK
Plecak - KLIK 

♡♡♡

Hej Kochani ! 
Na początku wspomnę o tym jak bardzo się cieszę z powodu iż właśnie w przyszłym tygodniu, w piątek nareszcie odbędzie się zakończenie roku szkolnego,  którego chyba wszyscy z niecierpliwością oczekują od paru miesięcy, i nareszcie nasta ten dzień, i oczywiście dwa miesiące wolnego od nauki, prac domowych i wstawiania o szóstej rano.Na szczęście teraz mam wolne i mogę trochę odpocząć.Posta dawno nie było a bardzo chciałam go zrobić, 
lecz nie mogłam ponieważ pogoda jest niestety nie najlepsza w tym momencie, już wcześniej była lepsza jak miesiąc temu i wtedy byłam zadowolona, a teraz nie za bardzo, mam nadzieję tylko że się poprawi. A tak po za tym jak idą wam ćwiczenia ? :) 
muszę napisać że ja już widzę małe efekty mojej pracy i jestem z siebie dumna, wiem że jeszcze będę musiała trochę się napracować by mieć efekty takie o jakich marzę ale na pewno będzie warto, mam nadzieję że Ci którzy marzą o swojej idealnej sylwetce dają radę, pracują nad sobą i nie poddają się, tak jak wy i ja, myślę że post wam się spodoba i życzę wam miłego weekendu




13 komentarze

  1. Świetny outfit :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie wyglądasz :)
    Nawet nie wiedziałam, że dziś jest pierwszy dzień lata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszych ćwiczeniach. Masz śliczną bluzkę :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo....jaki króciutki post, ale i tak super. Ja schudłam już 3 kg i coraz lepiej mi idą ćwiczenia i wszystko i widzę to na swoim ciele. Ślicznie wyglądasz !
    Buziaki
    Selinka :*

    http://madameselene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w ten weekend faktycznie pogoda nie jest zbytnio zadowalająca, ale miejmy nadzieje, że pierwszy weekend w wakacje 2014 będzie słoneczny! :)
    piękne zdjęcia :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny OOTD:) Jestem zakochana w tej bluzce!

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś mega śliczna i masz świetny blog *___*
    Obserwuję i będę wpadać częściej :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit, jesteś bardzo urocza ;)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny outfit , co do ćwiczeń ja ich nie wykonuje , no może jakieś bieganko od czasu do czasu jak się chce ;)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja na ciepłe letnie wypady !
    Bieganie, rowerek. To jest to ;p

    www.viadance.pl serdecznie zapraszam do komentowania i wzajemnej obserwacji ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny post ;) bardzo podoba mi się twoja koszulka ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń