Sweet moment

 




♡♡♡

Więc już na wstępie mam zamiar wspomnieć, że wreszcie jest u mnie piękna pogoda z czego bardzo się cieszę, ponieważ gdy parę dni temu postanowiłam pojechać z przyjaciółką do galerii, w jednej chwili zaczął padać grad i był strasznie mocny wiatr, również później padało, a dzisiaj już mamy świetną pogodę na którą czekam od bardzo dawna, ma być taka też w niedzielę, ale mam nadzieję że utrzyma się ona przez długi czas i będzie coraz cieplej, bo w końcu możemy powiedzieć że zostały już tylko trzy miesiące do naszych wymarzonych wakacji, ale dość już o pogodzie. 
Dzisiaj moja klasa postanowiła wybrać się do kina na premierę filmu " Kamienie na szaniec " jak już wspomniałam była to moja lektura, i może pojawić się ona na testach w trzeciej klasie,dlatego męczą nas z tą książką,a gdy nie będziemy znali fabuły to może być z tym problem, dlatego warto też przeczytać książkę, czego akurat mi się nie udało zrobić, bo czytanie jej szło mi na prawdę trudno,a na film nie miałam ochoty,jednak w późniejszym czasie wrócę jeszcze raz do książki, chodzi o to że warto zrobić chociaż jedną z tych rzeczy i mniej więcej wiedzieć o czym jest książka, co się w niej znajduję czy też obejrzeć film na podstawie,zawsze też możemy coś z tych dwóch rzeczy wyciągnąć a to może nam się przydać.Tak więc dzisiejszego dnia dziwnym trafem wstałam o dziewiątej rano, a zazwyczaj śpię do jedenastej czy też dwunastej, i pomyślałam że zrobię sobie taki "słodki moment", jak oczywiście jest w temacie, postanowiłam się z Wami podzielić tą chwilą, jak na zdjęciach widać na śniadanie jadłam truskawki w czekoladzie, oraz banany nią polane, muszę przyznać że ja ogromnie lubię truskawki to mój ulubiony owoc, i muszę powiedzieć że co wiąże się z truskawkami, czy też o smaku truskawek ja zawsze mam ochotę to zjeść czy też wypić, niezależnie co to jest. Przedtem myślałam że taki pomysł jak truskawki zatopione w czekoladzie jest dziwnym pomysłem, ale kiedy po raz pierwszy je zjadłam po prostu, no uznałam że jest to najlepsza rzecz jaką w życiu jadłam i chyba nigdy nie przestanę tego robić, szczególnie że jest już coraz cieplej i zbliża się niedługo lato, więc ogromnie Wam polecam, i mam nadzieję że post się spodoba ♡.


Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

16 komentarze

  1. Chyba będę musiała przeszukać okoliczne sklepy w poszukiwaniu truskawek:)

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie smakołyki! Narobiłaś mi takiego smaka, ze normalnie nie wiem haha *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia jak z tumblr :) PYSZNOŚCI :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Deser wygląda przepysznie :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się spodobał Twój blog, przyciagą uwagę :) mi też narobiłaś ochoty na truskawki ! :( myslę, że to mnie zmotywuje, żeby wyskoczyć po nie do sklepu !

    byallbeloved.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm, jakie smakołyki! :))
    Bardzo fajnie tu u ciebie i z chęcią będę obserwować :)
    Zapraszam do mnie http://imsolostinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na moje truskaawy <3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Deser wygląda okrutnie dobrze :) Szczególnie biorąc pod uwagę to, że mam odwyk od słodyczy ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Truskawki w czekoladzie!!! Mniam...... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham truskawki w czekoladzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi smaka narobiłaś! :-)

    http://cherryx-fresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, jak smakowicie! :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Truskawki w czekoladzie <3 :)

    http://kashirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia genialne! I właśnie poczułam wielką ochotę na poczytanie ELLE. Idę szukać mojego egzemplarza, najwyższy czas go dokońćzyć!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń