50 faktów o Mnie !

 



No więc pytałam czy chcielibyście 50 faktów o Mnie i postanowiłam je napisać, byście mogli mnie lepiej poznać, przynajmniej tak mi się wydaje, myślę że spodoba wam się post i w komentarzach możecie napisać również 5 faktów o sobie ♡


  1. Kocham jeść
  2. Jestem strasznym śpiochem 
  3. Mam obsesję na punkcie czystości ( myję ręce co najmniej 30 razy dziennie )
  4. Nie wytrzymam dnia bez muzyki 
  5. Nienawidzę chrzanu, musztardy i majonezu, i chyba nigdy nie będzie mi to smakować
  6. Jestem uczulona na wiele rzeczy m.in. mleko,czekoladę
  7. Mam astmę
  8. Moje ulubione kolory to biały, czarny, szary, pudrowy róż, fiolet
  9. Jestem Lovatic i Arianator
  10. Kocham czytać książki, czytam co najmniej 1 dziennie ( nawet na internecie )
  11. Seriale bez których nie mogę żyć : Pretty Little Liras, Vampire Diaries, The Originals,
    Teen Wolf, The Tomorrow People , Twisted, Hart of Dixie, Gosspi Girl 
  12. Jestem najmłodsza w rodzinie
  13. Mam psa, wabi się Rex ( rasy amstaff )
  14. Mam dużo ulubionych książek ale najbardziej lubię serię Miasto Kości 
  15. W swojej szafie nie mam ani jednej sukienki ( ale zamierzam to zmienić )
  16. Kocham serek Mascarpone
  17. Nie wyobrażam sobie dnia bez ćwiczeń i narzekania że jestem gruba
  18. Mam manie poprawiana swoich włosów
  19. Codziennie muszę coś dodać na swojego tumblra
  20. Nie lubię kotów ( mam uczulenie na ich sierść )
  21. Moje ulubione sklepy to H&M, Bershka, Pull&Bear, New Look, Zara, Mango
  22. Nienawidzę gdy ktoś obgryza paznokcie 
  23. Nie lubię gdy ktoś nie ma własnego stylu tylko próbuje się do kogoś upodobnić
  24. Miałam kiedyś całe różowe włosy ( w 6 klasie )
  25. Miałam wypadek i mam bliznę, przypomina mi ona wygląd kotwicy ( przynajmniej ja tak sądzę )
  26. Jestem strasznie niezdarna 
  27. Dość szybko się denerwuje ale również dość szybko mi przechodzi 
  28. Mam czwórkę rodzeństwa ( 2 siostry i 2 braci )
  29. Nigdy nie byłam za granicą 
  30. Chciałabym pojechać do Disneylandu
  31. Nigdy się nie wysypiam
  32. Moje ulubione owoce to truskawka, malina,grejpfrut,mango,pomarańcz,ananas
  33. Moja ulubiona pora roku to lato 
  34. Mam znamię na głowie
  35. Gdy byłam mała brałam lekcje gry na pianinie ale później przestałam
  36. Miałam kiedyś filmiki na yt ale postanowiłam je usunąć 
  37. Kiedyś podczas robienia sobie loków przez przypadek przypaliłam sobie ucho
  38. Po obejrzeniu jakiegoś dobrego horroru mam takie schizy że boję się wyjść nawet z pokoju 
  39. Do szkoły idę niecałe 5 minut ponieważ mam bardzo blisko, wstaję o 6 rano żeby się ogarnąć i nie wiem jak, jakim cudem spóźniam się co najmniej 15 minut na pierwszą lekcję 
  40. Uwielbiam film Avatar,oglądałam go z 10 razy i nadal mogę to robić bo uważam że na
    prawdę jest niesamowity
  41. Nie lubię chodzić do dentysty
  42. Kiedyś założyłam konto mojemu psu na nk ( z 5 jakieś lat temu haha ),dodawałam tam jego zdjęcia i był on w związku z suczką mojej koleżanki 
  43. Nienawidzę Matematyki i rzadko ogarniam  coś z materiału 
  44. Miałam kiedyś 2 chomiki
  45. Strasznie boję się biedronek i pająków 
  46. Nigdy nie byłam na imprezie, nie " melanżowałam" ponieważ jakoś mnie do tego nie ciągnie 
  47. Pierwszy rok swojego życia spędziłam w szpitalu 
  48. Uwielbiam się przytulać 
  49. Boję się zastrzyków 
  50. Nigdy nie byłam na wsi 
 I na koniec chciałabym wam jeszcze podziękować że przybyło mi już 345 obserwatorów, 
cieszę się że podoba wam się to co robię i piszę, że jest was coraz więcej
i mam nadzieję że tak pozostanie  ♡ FOLLOW ME ON INSTARGRAM 
  
Choies-The latest street fashion

47 komentarze

  1. Fajne fakty! W wielu się zgadzamy, strasznie boję się pająków i zastrzyków :c

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,2, 30 i 49 -ja mam tak samo ;3

    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy podobne, hah :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie być uczulona na czekoladę.
    Ciekawe te fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też kocham jeść <3
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fakty! Konto psa na nk musiało być, hm, interesujące haha :D

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na półce 3 części Darów Anioła, ale na razie tylko jedną przeczytałam i jest pod wrażeniem, świetne książki :)
    Kocham PLL <3

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne fakty, wiele można się o Tobie dowiedzieć :)
    ♥ uwielbiam oglądać filmy
    ♥ nienawidzę jak na moim dywanie są paprochy
    ♥ nienawidzę dentysty
    ♥ uwielbiam czytać książki
    ♥ mam słomiany zapał

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wiele podobnych :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę Ci współczuję astmy. Ja też tak mam! Codziennie tumblr bo inaczej nie mogę zasnąć. Także bardzo lubie hm i jestem niezdarą :)



    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka podobieństw dostrzegłam, ale też sporo rzeczy mnie zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooo Lovatic <3
    Wiele podobieństw zauważyłam :) Np.Nigdy się nie wysypiam i jestem uzależniona od PLL <3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne faktu :p ja po obojętnie jakim horrorze (nawet tym mało strasznym) mam schizy xd

    OdpowiedzUsuń
  14. z tego co przeczytałam, kilka faktów mamy wspólnych : )
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe fakty ! Z takich postów bardzo dużo można dowiedzieć się o blogerce :D

    http://luszii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze zdjęcie :3 Ciekawe fakty, ja też uwielbiam się przytulać :3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com
    +obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  17. 43 tak bardzo :D:D całkiem podobne fakty do moich ♥

    tasiablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe fakty :) Też kocham jeść. wow. nigdy nie byłaś na wsi?

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kocham jeść ;w;

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne fakty ! Też nienawidzę kotów :/ <33

    Pozdrawiam ! ♥
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny blog, śledzę od początku, zapraszam: http://pasjenazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ten TAG!
    Masz styl podobny do mojego, dlatego z przyjemnością zaobserwowałam i na pewno będę Cie odwiedzać w poszukiwaniu inspiracji~

    Pozdrawiam, AJKstyle

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam astme i nigdy nie byłam za granicą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, po przeczytaniu tych faktów widzę, że jesteś taka normalna ;)
    Nie zrozum mnie źle, ale nie jesteś jedną z tych co gwiazdorzą :O
    Tak trzymaj misia :)

    OdpowiedzUsuń